Наукові праці: Recent submissions
Зараз показуються 761-780 з 1226
-
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ У СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, 2019)The article deals with the general tendencies of development of the restaurant market of Ukraine. It is noted that the use of marketing approaches in the intensification of competition among the enterprises working in the ... -
МОНІТОРИНГ ПОКАЗНИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ ТА ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, 2019)У статті здійснено моніторинг показників регіонального туристичного ринку та проведено оцінювання туристичної привабливості регіону. Для порівняльної оцінки туристичної привабливості регіонів підібрано набір статистичних ... -
МЕТОДИКА РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
(Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць, 2019)Описано методику розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва територіальних громад, яка складається з наступних етапів: формування спільного стратегічного бачення міжрегіонального співробітництва, вибір ... -
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ТА ПРОБЛЕМИ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ РЕГІОНІВ
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки, 2016)У статті проаналізовано проблеми регіонального туристичного брендингу в Україні як елемента стратегії гарантування інформаційної безпеки регіону. Досліджено роль позитивного іміджу регіону у гарантуванні інформаційної ... -
АНАЛІЗ ПРОПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНИХ ФРАНШИЗ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ
(Економічний форум, 2016)В статті узагальнено інформацію про розвиток франчайзингових туристичних мереж в Україні, проаналізовані умови франчайзингу для потенційних партнерів найвідоміших франчайзерів в туристичному бізнесі, які працюють на ринку ... -
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В АНТИКРИЗОВІ ПРОГРАМИ ГРАВЦІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, 2021)В статті обґрунтована важливість імплементації маркетингових інструментів в антикризові програми провідних гравців туроператорського сегменту вітчизняного туристичного ринку. Відзначено, що антикризовий маркетинг спрямований ... -
Priority areas of strengthening the economic security of the food industry
(Independent Journal of Management & Production, 2020)The current operating conditions of enterprises are due to a high degree of instability, which is due to the situation affected by the global economic crisis. This leads to a general decrease in the level of ... -
Blockhain Impact on Economic Security
(Independent Journal of Management & Production, 2021)The aim of this paper is to review impact of the one of the most modern cutting edge technologies‘, namely Blockchain on Economic Security. First of all article describes concept - technological background of ... -
Стратегія формування іміджу в системі зміцнення економічної безпеки підприємств харчової промисловості
(Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка»., 2018)Економічна безпека, як системна категорія, сформована з різноманітних підсистем, які можна класифікувати й за галузевою належністю. Однією з ключових підсистем національної економіки є харчова промисловість, що формує ... -
Пріоритетні напрями зміцнення економічної безпеки підприємств харчової промисловості
(Науковий вісник Мукачевського державного університету, 2018)Сукупність питань, пов’язаних із забезпеченням економічної безпеки підприємства, потребує від управляючих різних рівнів достатньо глибоких теоретичних знань та практичних навичок управлінських рішень. Забезпечення ... -
Сучасний стан забезпечення економічної безпеки
(European Journal of Economics and Management Svazek 4, 2018) -
Формування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємств
(Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка», 2019)В умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища, конкурентної боротьби, кон’юнктурних коливань економіки, подолання наслідків світової фінансової кризи для успішного і довготривалого функціонування підприємства ... -
Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації
(Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ., 2007)Розглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження інновацій в процесах пошуку точки диференціації на ... -
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/
(Ефективна економіка, 2018)В статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію ... -
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки, характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють ... -
НОВІ ПОСЛУГИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ, АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇ
(Вісник ЧТЕІ КНТЕУ, 2017)Розглянуто практику впровадження, адаптації та модифікації нових послуг e системі маркетингу готельних підприємств. Обґрунтовано необхідність постійного впровадження інновацій в процесах пошуку точки диференціації на ... -
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)В статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального ... -
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію ... -
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2019)Устатті здійснено моніторинг показників регіонального туристичного ринку та проведено оцінювання туристичної привабливості регіону. Для порівняльної оцінки туристичної привабливості регіонів підібрано набір статистичних ... -
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
(Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки, характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють ...