Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorБурдяк, Олег Мирославович
dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна
dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned2024-01-17T15:30:54Z
dc.date.available2024-01-17T15:30:54Z
dc.date.issued2023-12-28
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження. Метод. реком. до вироб. практ. Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський). Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 075 Маркетинг / Укладачі: І.М. Буднікевич, О.М. Бурдяк, І.А. Крупенна, І.І. Гавриш. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8867
dc.description.abstractМетодичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження практики з маркетингових досліджень, сформульовані мета та завдання практики, обов’язки керівників та студентів-практикантів, форми та методи контролю за проходженням виробничої практики. Розкрито зміст виробничої практики з маркетингових досліджень, описано структуру та зміст розділів звіту, представлені рекомендації до підготовки та оформлення звіту, критерії оцінювання результатів проходження виробничої практики. Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) Галузь знань: 07 Управління та адміністрування Спеціальність: 075 Маркетинг Освітня програма: Маркетингuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectкабінетне дослідженняuk_UA
dc.subjectпрофесійні дисципліниuk_UA
dc.subjectвиробнича практикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeМетодичні рекомендації до виробничої практикиuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу