МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС
Date
2023-07-09Author
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Бабух, Ілона Борисівна
Бурдяк, Олег Мирославович
Вардеванян, Вардан Альбертович
Венгер, Євгеній Іванович
Гавриш, Ірина Іванівна
Зрибнєва, Ірина Павлівна
Кифяк, Олександр Васильович
Крупенна, Інга Анатолівна
Романюк, Надія Василівна
Черданцева, Ірина Геннадіївна
Metadata
Show full item recordAbstract
Робочий зошит до навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів» містить практичні завдання, що охоплюють ключові аспекти маркетингу: основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності, особливості маркетингової діяльності у різних галузях і сферах економіки. У розділах подано основні терміни та поняття, запитання для самоконтролю, тестові завдання для перевірки знань, творчі завдання, кейси, ситуаційні завдання для роботи в групах.
Для викладачів і бакалаврів ЗВО, фахівців у сфері маркетингу різних галузей і діяльності, усіх, хто цікавиться теорією та практикою маркетингу.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Вардеванян, Вардан Альбертович; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна; Бабух, Ілона Борисівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Тафій, Наталія Георгіївна; Бурдяк, Олег Мирославович (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2021-06-24)У навчальному посібнику подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянені основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи маркетингових ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
Gavrysh, Iryna; Budnikevich, Iryna (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories.
Гавриш, Ірина Іванівна; Буднікевич, Ірина Михайлівна (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ...