МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ
Переглянути
Дата
2021-06-24Автор
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Вардеванян, Вардан Альбертович
Кифяк, Олександр Васильович
Крупенна, Інга Анатолівна
Черданцева, Ірина Геннадіївна
Бабух, Ілона Борисівна
Зрибнєва, Ірина Павлівна
Тафій, Наталія Георгіївна
Бурдяк, Олег Мирославович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У навчальному посібнику подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянені основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Особливу увагу звернено на особливості маркетингової діяльності у різних галузях і сферах економіки. Після теоретичного матеріалу у розділах подано основні терміни та поняття, запитання для самоконтролю.
Для викладачів і бакалаврів ВНЗ, фахівців у сфері маркетингу різних галузей і діяльності, усіх, хто цікавиться теорією та практикою маркетингу.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бабух, Ілона Борисівна; Бурдяк, Олег Мирославович; Вардеванян, Вардан Альбертович; Венгер, Євгеній Іванович; Гавриш, Ірина Іванівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Романюк, Надія Василівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023-07-09)Робочий зошит до навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів» містить практичні завдання, що охоплюють ключові аспекти маркетингу: основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
Gavrysh, Iryna; Budnikevich, Iryna (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories.
Гавриш, Ірина Іванівна; Буднікевич, Ірина Михайлівна (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ...