Показати скорочений опис матеріалу
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА
dc.contributor.author | Бузек, Аліна Євгеніївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:09:10Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:09:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бузек, А. (2023). СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА. Магістерська робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10038 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано проблему соціальної відповідальності працівників освіти в умовах цифрового суспільства. Визначено об’єкт дослідження (цифрова компетентність працівників освіти, предмет дослідження (соціальна відповідальність працівників освіти в умовах цифрового суспільства) та мету дослідження (дослідити особливості соціальної відповідальності та її вплив на цифрову компетентність працівників освіти). Розглянуто феномен «соціальна відповідальність працівників освіти», проаналізовано сутність і складові цифрової грамотності працівників освіти. Розроблено методологію дослідження соціальної відповідальності працівників освіти в умовах цифрового суспільства. Результати емпіричного дослідження показали недостатній рівень її сформованості, а саме: високий рівень відповідальності за використання інформації у цифровому середовищі, усвідомлення особливостей цінності становлення працівника у сфері освіти виявлено у п’ятої частини досліджуваних, індексу цифрової компетентності - у третьої частини, більшість (близько половини) характеризує гуманістичний тип спрямованості. Отримані результати показали, що соціальна відповідальність працівників освіти в умовах цифрового суспільства зумовлює потребу їх усвідомленої й відповідальної діяльності у контексті здобуття й поширення інформації у цифровому просторі, сприяє як власній психологічній безпеці, так і психологічній безпеці інших членів цифрової спільноти. Результати емпіричного дослідження дозволили розробити методичні рекомендації щодо підвищення соціальної відповідальності працівників освіти в умовах цифрового суспільства, що враховували виявлені проблеми, недостатність знань щодо особливостей формування соціальної відповідальності, комплексної бази знань щодо діяльності в кіберпросторі тощо. Апробація тренінгової програми «Цифрове коло» підтвердила її ефективність і сприяла підвищенню рівня відповідальності за використання інформаційного контенту у кіберпросторі, цифрової компетентності, кращому розумінню власних цілей працівників освіти, усвідомленню пріоритетів, вподобань, глибшої саморефлексії у професійній діяльності та усвідомлення цінності становлення працівника у сфері освіти. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціальна відповідальність; цифрова грамотність; цифрове суспільство; цифрова компетентність; працівники освіти. | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету