dc.contributor.author | Cемирга, Лідія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T09:13:08Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T09:13:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Семирга, Л. (2023). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ. Магістерська робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10263 | |
dc.description.abstract | Сьогодні у складних соціально-економічних,
соціально-політичних умовах відповідальність за соціалізацію дітей сім'я
ділить з іншими соціальними інститутами. Зважаючи на те, що перед
суспільством ставиться завдання посилити виховні можливості сім'ї,
навчальні заклади допомагають батькам у розумінні, створенні та забезпеченні
оптимальних психолого-педагогічних умов для повноцінного виховання
дітей, розвитку їхніх пізнавальних інтересів, фізичного удосконалення,
нормального спілкування з батьками та іншими членами сім'ї, у набутті
батьками умінь, необхідних для вирішення складних проблем сімейного
виховання. Заклади освіти та їх працівники, які завдяки фаховій освіті
володіють необхідними психолого-педагогічними знаннями, професійними
вміннями і навичками, виступають важливими агентами соціалізаційних
впливів на дитину.
Особливо важлива така підтримка для сімей, які не можуть повноцінно
виконувати свої функції через підвищений рівень конфліктності, дестабілізацію
сімейних відносин, руйнування шлюбно-сімейних стосунків. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна робота, діти, які переживають розлучення батьків, заклад загальної середньої освіти, соціальний педагог. | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |