Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorCемирга, Лідія Василівна
dc.date.accessioned2024-07-08T09:13:08Z
dc.date.available2024-07-08T09:13:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСемирга, Л. (2023). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ. Магістерська робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10263
dc.description.abstractСьогодні у складних соціально-економічних, соціально-політичних умовах відповідальність за соціалізацію дітей сім'я ділить з іншими соціальними інститутами. Зважаючи на те, що перед суспільством ставиться завдання посилити виховні можливості сім'ї, навчальні заклади допомагають батькам у розумінні, створенні та забезпеченні оптимальних психолого-педагогічних умов для повноцінного виховання дітей, розвитку їхніх пізнавальних інтересів, фізичного удосконалення, нормального спілкування з батьками та іншими членами сім'ї, у набутті батьками умінь, необхідних для вирішення складних проблем сімейного виховання. Заклади освіти та їх працівники, які завдяки фаховій освіті володіють необхідними психолого-педагогічними знаннями, професійними вміннями і навичками, виступають важливими агентами соціалізаційних впливів на дитину. Особливо важлива така підтримка для сімей, які не можуть повноцінно виконувати свої функції через підвищений рівень конфліктності, дестабілізацію сімейних відносин, руйнування шлюбно-сімейних стосунків.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна робота, діти, які переживають розлучення батьків, заклад загальної середньої освіти, соціальний педагог.uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу