• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мультиплікативний ефект туристичної сфери

Thumbnail
View/Open
Основна стаття (323.8Kb)
Date
2021-02
Author
Kolosinska, Mariana
Бойда, Світлана
Metadata
Show full item record
Abstract
Метою написання статті було обґрунтування мультиплікативного ефекту в сфері туризму, визначення суті поняття та його видів, дослідження існуючих моделей розрахунку туристичного мультиплікатора, їхня систематизація та аналіз можливостей їхнього застосування в українських реаліях. У статті успішний розвиток туризму розглянутий з позиції мультиплікативного ефекту. У роботі обґрунтовано мультиплікативний вплив туристичної сфери на суміжні види діяльності. На основі аналізу літературних джерел визначено сутність та систематизовано види туристичних мультиплікаторів, що пропонуються сучасною економічною наукою. У ході дослідження емпірично проілюстровано дієвість мультиплікативного процесу у туристичній сфері Розглянуто різні методики розрахунку туристичних мультиплікаторів. Авторами здійснено порівняльний аналіз двох основних моделей розрахунку туристичного мультиплікатора: кейнсіанської моделі та моделі «витрати-випуск». Перераховані фактори, що стимулюють ефект мультиплікації в туристичній сфері.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1061
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV