Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKolosinska, Mariana
dc.contributor.authorБойда, Світлана
dc.date.accessioned2021-11-16T08:57:40Z
dc.date.available2021-11-16T08:57:40Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.citationКолосінська М. І., Бойда С. В. Мультиплікативний ефект туристичної сфери. Ефективна економіка. 2021. № 1.uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1061
dc.description.abstractМетою написання статті було обґрунтування мультиплікативного ефекту в сфері туризму, визначення суті поняття та його видів, дослідження існуючих моделей розрахунку туристичного мультиплікатора, їхня систематизація та аналіз можливостей їхнього застосування в українських реаліях. У статті успішний розвиток туризму розглянутий з позиції мультиплікативного ефекту. У роботі обґрунтовано мультиплікативний вплив туристичної сфери на суміжні види діяльності. На основі аналізу літературних джерел визначено сутність та систематизовано види туристичних мультиплікаторів, що пропонуються сучасною економічною наукою. У ході дослідження емпірично проілюстровано дієвість мультиплікативного процесу у туристичній сфері Розглянуто різні методики розрахунку туристичних мультиплікаторів. Авторами здійснено порівняльний аналіз двох основних моделей розрахунку туристичного мультиплікатора: кейнсіанської моделі та моделі «витрати-випуск». Перераховані фактори, що стимулюють ефект мультиплікації в туристичній сфері.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної теорії і менеджментуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectмультиплікативний ефект туристичної сфериuk_UA
dc.subjectрозвиток туризмуuk_UA
dc.titleМультиплікативний ефект туристичної сфериuk_UA
dc.title.alternativeMULTIPLICATIVE EFFECT TOURISM INDUSTRYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу