ЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ
Abstract
Необхідність пошуку нових теоретичних підходів до ціноутворення, як ключової сфери комплексу маркетингу
підприємства зумовлює тематику даної статті. Її центральна ідея – формування ціни, орієнтованої на маркетинг.
У розвиток даної ідеї наголошується, що в теорії ціноутворення, як складової маркетингу необхідно враховувати
та застосовувати так званий синтетичний підхід, який базується на тому, що у формуванні ціни повинні приймати
участь усі складові комплексу маркетингу, навіть фірмовий стиль з усіма його елементами. Підприємства при формуванні цін усе більше керуються даними маркетингового аналізу, на основі яких необхідно здійснювати вибір методу
ціноутворення, базуючись першочергово на методах прогнозування споживчої поведінки, керованих ринкових тестах
та моделюванні купівель
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ
Бабух, Ілона; Фень, Катерина (Видавничий дім «Гельветика», 2024-06)У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої ... -
Силабус навчальної дисципліни "Економіка і ціноутворення в галузі туризму"
Костащук, Володимир (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020)Вивчення нормативної навчальної дисципліни “Економіка і ціноутворення в галузі туризму” складена відповідно до галузевого стандарту підготовки бакалавра із спеціальності 242 „Туризм.” освітньої програми „Міжнародний ... -
Проблеми та концепції ефективного розвитку підприємств аграрного сектору .
Prokopets, Liudmyla; Smola, Maryna; Dolitsoj, Olga (Прокопець Л.В., Смола М.Р, Доліцой О.Ю. Проблеми та концепції ефективного розвитку підприємств аграрного сектору . Науково-виробничий журнал «БІЗНЕС-НАВІГАТОР». 2020. № 2 (58). С. 12-16., 2020)Аграрний сектор економіки країни – це повноцінний комплекс, пов’язаний з природно географічними умовами, ресурсами, техніко-технологічними можливостями та професійними спеціалістами. Наявні проблеми агропромислового ...