Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2024-11-06T19:07:49Z
dc.date.available2024-11-06T19:07:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБабух І. Б. Ціноутворення в системі маркетингового аналізу : теоретичні підходи. Економічний простір : Збірник наукових праць. № 189. Дніпро : ПДАБА, 2024. 406 с. С. 328-332uk_UA
dc.identifier.issn2224-6282 (print)
dc.identifier.issn2224-6290 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10761
dc.description.abstractНеобхідність пошуку нових теоретичних підходів до ціноутворення, як ключової сфери комплексу маркетингу підприємства зумовлює тематику даної статті. Її центральна ідея – формування ціни, орієнтованої на маркетинг. У розвиток даної ідеї наголошується, що в теорії ціноутворення, як складової маркетингу необхідно враховувати та застосовувати так званий синтетичний підхід, який базується на тому, що у формуванні ціни повинні приймати участь усі складові комплексу маркетингу, навіть фірмовий стиль з усіма його елементами. Підприємства при формуванні цін усе більше керуються даними маркетингового аналізу, на основі яких необхідно здійснювати вибір методу ціноутворення, базуючись першочергово на методах прогнозування споживчої поведінки, керованих ринкових тестах та моделюванні купівельuk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіоннального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний простір : Збірник наукових праць;№ 189.
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхід у ціноутворенніuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectпереваги споживачаuk_UA
dc.subjectринкова кон’юнктураuk_UA
dc.subjectсинтетичний підхід у теорії ціноутворенняuk_UA
dc.subjectметоди ціноутворенняuk_UA
dc.subjectчинники ціноутворення.uk_UA
dc.titleЦІНОУТВОРЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИuk_UA
dc.title.alternativePRICING IN THE MARKETING ANALYSIS SYSTEM: THEORETICAL APPROACHESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу