Значення інвестиційної діяльності підприємства в сучасних умовах.
Переглянути
Дата
2024Автор
Харабара, Віолетта
Грешко, Роман Ігорович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Стаття присвячена дослідженню управління інвестиційною діяльністю підприємства. Оскільки в сучасних умовах
спостерігається підвищення рівня конкуренції як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках, саме інвестиції стають важливою умовою економічного зростання підприємства. В статті було визначено сутність поняття «інвестиційна діяльність». Виявлено взаємозв’язок між інвестиційною привабливість та фінансовим станом підприємства.
Проаналізовано основні підходи до визначення сутності інвестицій та інвестиційної діяльності підприємства. Показано значимість інвестиційної діяльності підприємства, яка виявляється в сучасних напрямах інвестування, що змінюються та розширюються під впливом інформаційно-комунікаційних технологій та розвитку економічних відносин. За допомогою використання інвестицій підприємства отримують можливість здобути лідерські позиції на ринку. Проте досягнення цієї мети можливе тільки за умови формування чіткої, досконалої та адаптивної системи управління інвестиційним розвитком.
Наведено класифікацію інвестицій за їх основними ознаками. Розглянуто основні етапи проведення аналізу інвестиційної діяльності, а також визначено внутрішні та зовнішні джерела інвестиційних ресурсів. розкрито чинники формування рівня інвестиційної привабливості підприємства. Охарактеризовано типологію факторів інвестиційної привабливості підприємства за такими групами: фінансовий стан підприємства, ринкове оточення, корпоративне управління. Показано значимість інвестиційної діяльності підприємства, яка виявляється в сучасних напрямах інвестування, що змінюються та розширюються під впливом інформаційних технологій та розвитку економічних відносин. Зроблено акцент на необхідності ефективної організації управління інвестиційною діяльністю на підприємстві та підвищення інвестиційної активності
підприємства. Показано значимість інвестиційної діяльності підприємства, яка виявляється в сучасних напрямах інвестування, що змінюються та розширюються під впливом інформаційно-комунікаційних
технологій та розвитку економічних відносин.