HR-тренди в умовах цифровізації
Переглянути
Дата
2024-09Автор
Liubov, Vodianka
Stakhova, Nataliia
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
HR-тренди допомагають компаніям адаптуватися до ринку праці, що змінюється, а також залучати і утримувати талановитих співробітників. В умовах швидкого технологічного розвитку та змін потреб ринку компанії мають бути гнучкими та готовими до перетворень. HR-тренди сприяють приведенню у відповідність стратегії управління персоналом з поточними викликами та вимогами ринку праці.
Актуальними є дослідження «Кривої хайпа» HR-технологій, яка дозволяє компаніям визначити етап життєвого циклу, на якому знаходиться та чи інша техноогія, та перспективи її розвитку.
• Innovation Trigger (інноваційний тригер) це етап життєвого циклу технології, коли відбувається різке збільшення попиту: виникає великий інтерес з боку споживачів, медіа та інвесторів, хоча технологія ще не підтвердила своєї комерційної цінності.
• Peak of fataled Expectations (Пік надмірних очікувань) це етап життєвого циклу технології, коли споживачі та інвестори звертають увагу на технологію і починають покладати на неї значні сподівання. На цій стадії виникає високий рівень ажіотажу та галасу навколо технології, що може призвести до нереалістичних очікувань.
• Trough of Disillusionment (Позбавлення ілюзій) це етап життєвого циклу технології, коли споживачі та інвестори починають усвідомлювати, що продукт чи послуга не відповідає їхнім очікуванням і не має унікальних характеристик, які були раніше передбачуваними.
• Slope of Enlig hte nment (Подолання недоліків) це етап життєвого циклу технології, коли споживачі та інвестори усвідомлюють її недоліки або обмеження. На цій стадії може відбутися суттєве падіння попиту та інтересу до технології. Однак інструменти, які ефективно подолають цю фазу, зможуть повноцінно вийти на ринок та впровадитись у бізнес.
• Plateau of Productivity (Плато продуктивності) – це етап життєвого циклу технології, коли рівень попиту та інтересу стабілізується після фази «Позбавлення ілюзій». На стадії «Плато продуктивності» технологія досягає своєї зрілості і займає нішу на ринку, тобто технологія приймається суспільством і стає нормою.
Однією з ключових переваг АІ для управління персоналом є автоматизація рутинних завдань, яка дозволить співробітникам більш ефективно використовувати свій час при виконанні творчих та інноваційних завдань. Підвищення ефективності роботи працівників призводить до зростання загальної продуктивності компанії.
Використання АІ також дозволяє компаніям збирати та аналізувати великі обсяги даних. Завдяки аналітиці даних компанії можуть приймати більш обґрунтовані рішення у сфері управління персоналом.