СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: КОНЦЕПЦІЇ, ПРОЯВИ ТА ФУНКЦІЇ
View/ Open
Date
2024-02Author
Кобеля, Зоряна Ігорівна
Буринська, Оксана Ігорівна
Чумак, Максим Ігорович
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядається сутність та теоретична ідентифікація категорії «підприємництво», яка є предметом зростаючого наукового інтересу з боку різних дослідників. Еволюція економічної діяльності уможливила появу феномену підприємництва –діяльності, спрямованої на задоволення потреб окремих осіб, їхніх груп, спільнот і націй у соціально орієнтований спосіб. Підприємництво –це глобальна інновація, яка змінює світ і підвищує його здатність до ефективного економічного зростання. Класичні форми підприємництва поступилися місцем різноманітним формам, таким як соціальне підприємництво. Теоретична концепція підприємництва набула всебічного розвитку і поступово поширюється разом із консолідацією дослідницької думки щодо його соціальної та економічної природи. Людство постійно прагне до якісних економічних,організаційних,юридичних,соціальних змін,і в цьому прагненні незамінність підприємництва у вирішенні багатьох проблем визнається і набуває наукового та практичного обґрунтування. На бізнес покладається не лише економічна, але й соціальна відповідальність, що також пов'язано з принципом соціалізації