Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКобеля, Зоряна Ігорівна
dc.contributor.authorБуринська, Оксана Ігорівна
dc.contributor.authorЧумак, Максим Ігорович
dc.date.accessioned2024-12-12T18:28:32Z
dc.date.available2024-12-12T18:28:32Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.citationДніпроuk_UA
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11120
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність та теоретична ідентифікація категорії «підприємництво», яка є предметом зростаючого наукового інтересу з боку різних дослідників. Еволюція економічної діяльності уможливила появу феномену підприємництва –діяльності, спрямованої на задоволення потреб окремих осіб, їхніх груп, спільнот і націй у соціально орієнтований спосіб. Підприємництво –це глобальна інновація, яка змінює світ і підвищує його здатність до ефективного економічного зростання. Класичні форми підприємництва поступилися місцем різноманітним формам, таким як соціальне підприємництво. Теоретична концепція підприємництва набула всебічного розвитку і поступово поширюється разом із консолідацією дослідницької думки щодо його соціальної та економічної природи. Людство постійно прагне до якісних економічних,організаційних,юридичних,соціальних змін,і в цьому прагненні незамінність підприємництва у вирішенні багатьох проблем визнається і набуває наукового та практичного обґрунтування. На бізнес покладається не лише економічна, але й соціальна відповідальність, що також пов'язано з принципом соціалізаціїuk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 3 (2024);
dc.subjectпідприємництво, соціальне підприємництво, соціалізація діяльності, підприємецьuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: КОНЦЕПЦІЇ, ПРОЯВИ ТА ФУНКЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL ENTREPRENEURSHIP: CONCEPTS, MANIFESTATIONS AND FUNCTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу