Психолого-педагогічний супровід дітей з функціональними мовленнєвими труднощами в умовах інклюзивного навчання
Короткий опис(реферат)
Застосувавши виокремлені методи дослідження, нами у двох розділах
розкрито актуальну, з позиції вивчення вітчизняної та зарубіжної літератури,
обрану наукову проблему; аналізу діагностики стану дослідження сприяли
анкетування та спостереження за організацією інклюзивного освітнього
процесу; доведено, що виокремлені нами особливості психолого педагогічного супроводу дітей з функціональними мовленнєвими труднощами
– вкрай важливі і практико-необхідні; дослідницькою роботою запропоновано
методичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з
функціональними мовленнєвими труднощами в умовах інклюзивного
навчання.