Виховання емоційної культури дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природничої освітньої галузі
Короткий опис(реферат)
У кваліфікацйній роботі розглянуто теоретичні й практичні аспекти
формування емоційної культури у дітей молодшого шкільного віку. У першому
розділі роботи розглядаються поняття та значення емоційної культури в
контексті психолого-педагогічних аспектів розвитку дітей молодшого шкільного
віку. Визначено роль природничої освітньої галузі як важливого засобу розвитку
емоційної культури, що сприяє формуванню морально-етичних цінностей,
емоційної компетентності та соціально прийнятної поведінки у школярів. Другий
розділ присвячений аналізу стану сформованості емоційної культури в процесі
вивчення природничої освітньої галузі, інтеграції емоційно-ціннісного
компонента в навчальний процес.