Show simple item record

dc.contributor.authorКобеля, Маріана Долівна
dc.date.accessioned2025-01-07T17:26:03Z
dc.date.available2025-01-07T17:26:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобеля М. Д. Формування самооцінки молодших школярів у процесі спільної проєктно-технологічної діяльності. – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» зі спеціальності 013 Початкова освіта. Чернівецький нац. ун-т імені Юрія Федьковича. Чернівці, 2024. 96cuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11381
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто поняття «самооцінка молодших школярів; описано специфіку формування самооцінки у дітей молодшого шкільного віку; визначено можливості спільної проєктно-технологічної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів; здійснено констатувальне дослідження та за його результатами засвідчено недостатній рівень сформованості самооцінки молодших школярів; з урахуванням одержаних результатів констатувального дослідження обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів у процесі спільної проєктно-технологічної діяльності.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectспільна проєктно-технологічна діяльністьuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умови формування самооцінкиuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectкомпоненти самооцінкиuk_UA
dc.titleФормування самооцінки молодших школярів у процесі спільної проєктно-технологічної діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record