Формування словникового фонду та корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та експериментально досліджено вплив засобів арт-терапії на розвиток мовлення дітей дошкільного віку, зокрема, здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку мовлення та корекції мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії, визначено особливості застосування різних арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення, з’ясувано рівень сформованості мовлення у дітей старшого дошкільного віку з використанням засобів арт-терапії та розроблено методичні рекомендації формування словника та корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії.