Підготовки майбутніх вчителів-логопедів до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі уточнено категоріально-поняттєвий апарат проблеми дослідження; описано вибірку, методи дослідження; визначено особливості застосування інформаційних технологій у професійній діяльності вчителя-логопеда; в структурі готовності майбутніх вчителів-логопедів до застосування інформаційних технологій, відповідно до складових компетентності, виокремлюємо компоненти (мотиваційний; когнітивний; емоційно-вольовий), показники та рівні готовності студентів до застосування інформаційних технологій; досліджено стан готовності учителів-логопедів до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності; розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено механізми підготовки майбутніх учителів-логопедів до використання інформаційних технологій у професійній діяльності.