Педагогічні умови організації інклюзивного освітнього середовища в умовах дошкільної та початкової освіти
Короткий опис(реферат)
Актуальність дослідження інклюзивної освіти зумовлена необхідністю розвитку дошкільної інклюзії, що забезпечує гармонійне включення дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у суспільство. Враховуючи важливість раннього розвитку дитини для її соціалізації та навчальної діяльності, виникає потреба в дослідженні педагогічних умов, форм і методів комплексного виховання таких дітей у сучасних закладах дошкільної освіти. Метою роботи є виокремлення та обґрунтування педагогічних умов організації інклюзивного освітнього процесу в умовах ЗДО. Практичне значення полягає в розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності інклюзивного середовища в освітніх закладах.