Формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я під час взаємодії ЗДО і школи
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі уточнено на основі аналізу психолого- педагогічних і філософських джерел, пов’язаних із темою дослідження сутності і структуру поняття «ціннісне ставлення до власного здоров’я дітей старшого дошкільного віку»; визначено та обґрунтовано компоненти, критерії, показники, рівні сформованості ціннісного ставлення до власного здоровʼя старшого дошкільного віку; теоретично описано взаємодію закладу дошкільного навчальної освіти та початкової школи; експериментально перевірено ефективність методики формування ціннісного ставлення до власного здоровʼя старшого дошкільного віку під час взаємодії ЗДО і школи.