Психологічні особливості розвитку soft skills менеджерів з обслуговування корпоративних клієнтів
Короткий опис(реферат)
У роботі проаналізовано сутність поняття «soft skills», розкрито підходи до його вивчення, окреслено його особливості. Розглянуто основні групи м’яких і жорстких навичок, вказано на їх відмінності. Обґрунтовано складники «soft skills» менеджерів з обслуговування корпоративних клієнтів. Описано організацію і методи емпіричного дослідження, обґрунтовано використання психодіагностичних методик. Представлено і проаналізовано особливості дослідження м’яких навичок, зокрема: комунікативних і організаторських здібностей, міжособистісних стосунків, емоційного відгуку. Запропоновано схему тренінгу «Баланс раціональності й емоцій: організаторські здібності та емпатія в роботі з корпоративними клієнтами».