Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Надія Василівна
dc.date.accessioned2021-11-18T08:31:12Z
dc.date.available2021-11-18T08:31:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк Н.В. Маркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 61. – Черкаси : ЧДТУ, 2021. – C.129-134.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1476
dc.description.abstractМетою статті є визначення окремих точок взаємодій регіональної освітньої мережі та іх маркетингової суті. Вузли в рамках РОМ формуються через взаємодію та партнерство шкіл, закладів професійно-технічної та вищої освіти, закладів неформальної освіти, сервісів для інформальної освіти, наукових установ, роботодавців та їх об’єднань, громадських організації, інноваційних компаній, місцевих органів державної влади і управління, адміністративних структур, які відповідають за державні пріоритети в частині підготовки фахівців. У статті сформовано процедуру проведення емпіричного аналізу регіональної освітньої мережі, яка дала змогу опрацювати, систематизувати й упорядкувати значний масив емпіричної економічної інформації стосовно її вузлів: «Освіта», «Наука та інновації», «Влада», «Бізнес», «Стейкхолдери». Аналіз вузлів діючої регіональної освітньої мережі Чернівецької області засвідчив досить високий потенціал освітньої, бізнесової, інноваційної, методичної, подієвої, стейкхолдерської підсистем, що дає їй можливість займати лідируючі місця за багатьма показниками. Діагностовано багато серйозних проблем, серед яких освітня міграція, демографічна ситуація, низька інноваційна активність, що ведуть до посиленої конкуренції між бізнесом та освітою, між різними рівнями освіти, між регіонами та країнами і вимагають трансформації регіональної освітньої мережі з орієнтацією на потреби територіальної громади, регіональної економіки, суспільства, на створення нових типів освітніх закладів, розробку освітніх програм нового покоління, розробку альтернативних форм і форматів навчання, а головне – на реалізацію концепції освіти протягом життя. Отже, у результаті аналізу вузлів регіональної освітньої мережі у статті визначено стратегічні напрями її трансформації: налагодження мережевої взаємодії між громадою, інноваційними підприємствами, стартапами, IT-бізнесом і підприємництвом регіону; партнерство та співпраця регіонального бізнесу, закладів професійно-технічної та вищої освіти в напрямі розробки й узгодження освітніх програм, розвиток інфраструктурuk_UA
dc.description.sponsorshipМаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesISSN;2306-4420
dc.subjectвузол «Освіта»uk_UA
dc.subjectвузол «Наука та інновації»uk_UA
dc.subjectвузол «Влада»uk_UA
dc.subjectвузол «Стейкхолдери»uk_UA
dc.subjectвузол «Бізнес»uk_UA
dc.titleМаркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі.uk_UA
dc.title.alternativeMARKETING ESSENCE OF INTERACTION POINTS IN THE REGIONAL EDUCATIONAL NETWORKuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу