ННОВАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ РИТЕЙЛУ В БАНКІВСЬКОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ
Короткий опис(реферат)
У статті досліджено сучасний стан ритейлу – банківської роздрібної торгівлі вітчизняної економіки, що на сьогодні займає лідируюче становище на ринку банківських послуг України; здійснено оцінку стану роздрібного обслуговування клієнтів на депозитному та кредитному ринках України; висвітлено основні проблеми управління банківською роздрібною торгівлею в Україні; проаналізовано вплив факторів на процес залучення засобів клієнтів. Розглядається ринок ритейлу та механізми залучення роздрібних клієнтів, для формування партнерських зв’язків із банками. Визначаються основні завдання, що постають перед банками, також інноваційні механізми та інструменти їх реалізації. Пропонується на основі результатів проведеного дослідження: застосувати на практичному досвіді можливості банківського ритейлу, здійснювати залучення коштів клієнтів на довгостроковий період, удосконалити рівень віддаленого банківського обслуговування, сформувати високоякісний депозитний та кредитний портфелі.