СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗАРУБІЖЖІ
Abstract
У статті аналізуються модернізаційні процеси в сучасній системі
освіти України, насамперед у формуванні її педагогічного потенціалу.
Обґрунтовано доцільність використання в цій сфері досягнень зарубіжних
держав, у яких проживають українці. Доведено, що найбільш вагомий досвід
у підготовці педагогічних кадрів для системи українського шкільництва в
діаспорі напрацьовано в Канаді. Тут її здійснюють університети і
університетські коледжі. Проаналізовано особливості підготовки вчителів
українознавчих дисциплін у Альбертському, Саскачеванському й
Торонтському університетах та забезпечення їх подальшого професійного
зростання громадськими організаціями канадських українців. Виокремлено
ті ідеї зарубіжного досвіду, які доцільно творчо впроваджувати в
діяльність закладів вищої педагогічної освіти в Українській державі.