dc.contributor.author | Богданюк, Антоніна | |
dc.contributor.author | Гоянюк, Мирослава | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T16:26:30Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T16:26:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Богданюк А.М., Гоянюк Мирослава. Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.51-52 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2593 | |
dc.description.abstract | Сучасна парадигма навчання в своїй основі містить особистісно зорієнтовану модель навчання. Її реалізації сприяє багато чинників: формування суб'єктивних стосунків у навчально-виховному процесі; врахування здібностей і здатностей дитини до навчання; демократизм у спілкуванні з дитиною; посилена увага до прояву якісних змін в структурі діяльності учня тощо [1] . Зважаючи на те, що початкова школа – основний структурний елемент у ланцюжку національної системи освіти, це також і той етап, на якому вперше формується навчальний потенціал особистості у процесі її розвитку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.title | Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |