Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна
dc.date.accessioned2022-01-21T09:46:13Z
dc.date.available2022-01-21T09:46:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3409
dc.description.abstractВ статті розглянута туристично-рекреаційна привабливість регіону як сукупністю стійких уявлень та вражень туриста чи рекреанта про умови, властивості, ознаки, характеристики, можливості та обмеження, які дозволяють використовувати дану територію з туристичними, оздоровчими, пізнавальними цілями та які формують ставлення цільових аудиторій до конкретного регіону. Відмічено, що рекреаційна привабливість демонструє наскільки цікавим є туристично-рекреаційний комплекс для туристів та відпочиваючих, і свідчить про її перспективність для бізнесу та інвестицій пов’язаних з курортним та туристичним бізнесом. Зроблено висновок, що туристична привабливість регіонів визначається не тільки унікальним природно-географічним ландшафтом та культурно-історичними дестинаціями, а й рівнем розвитку туристичної інфраструктури і туристичного комфорту, без розвитку яких неможливо досягти належного рівня туристичної привабливості, але існує ризик втратити лояльність з боку туристів. Наголошено, що формування та підвищення туристичної та рекреаційної привабливості регіонів неможливе без застосування маркетингових інструментів. Узагальнено досвід зарубіжних країн (Німеччини, США) з використання маркетингових інструментів підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону. Визначено, що успішні практики підвищення туристичної привабливості зарубіжних країн базуються на Концепції стійкого розвитку туризму, актуальність реалізації якої пов’язана не тільки з важливістю туризму як джерела національного багатства, а й також з негативними екстерналіями, що руйнують саму основу, на якій тримається функціонування і успішний розвиток туризму – жага до швидкого отримання прибутку, шкода навколишньому середовищу, місцевій громаді тощо. Розроблені пропозиції щодо укладання профілю привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону. В якості перспективного напрямку розвитку туристичної привабливості Чернівецької області запропоновано створення туристично-рекреаційного кластеруuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЕлектронний журнал «Ефективна економіка»uk_UA
dc.relation.ispartofseries2;
dc.subjectтуристично-рекреаційна привабливість, регіон, туристично-рекреаційний комплекс, маркетинговий підхід, маркетингові інструменти.uk_UA
dc.titleІнструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіонуuk_UA
dc.title.alternativeІнструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіонуuk_UA
dc.title.alternativeІнструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу