Формування позитивного іміджу в системі управління конкурентоспроможністю підприємств
Переглянути
Дата
2019Автор
Фень, Катерина Сергіївна
Фень, Катерина Сергіївна, Алла Дмитрівна Чикуркова
Fen, Kateryna
Chykurkova, Alla
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
В умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища,
конкурентної боротьби, кон’юнктурних коливань економіки, подолання наслідків світової
фінансової кризи для успішного і довготривалого функціонування підприємства на ринку
вирішального значення набуває становлення та розвиток системи управління
конкурентоспроможністю. Процес формування конкурентоспроможності підприємств є досить
складним з огляду на значну кількість різноманітних загроз зовнішнього і внутрішнього
походження, що перешкоджають забезпеченню стійкості, стабільності та ефективному розвитку
підприємств.