• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ТА ПРОБЛЕМИ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ РЕГІОНІВ

Thumbnail
View/Open
основна стаття (255.7Kb)
Date
2016
Author
Holod, Andrii
Krupenna, Inga
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті проаналізовано проблеми регіонального туристичного брендингу в Україні як елемента стратегії гарантування інформаційної безпеки регіону. Досліджено роль позитивного іміджу регіону у гарантуванні інформаційної безпеки туризму у ньому. Виокремлено та охарактеризовано такі проблеми формування туристичних брендів регіонів України як проблема впізнаваності бренду, проблема відображення безпечності регіону для туризму у бренді, проблема управління брендингом регіону, проблема поширення бренду на міжнародному туристичному ринку. Охарактеризовано особливості формування та обґрунтовано напрями модифікації бренду одного з провідних туристичних центрів Західного регіону України – міста Чернівці. З метою детальнішого вивчення сучасного етапу брендингу міста, виявлення його слабких і сильних сторін та оцінювання перспектив запропоновано методику експертного опитування у формі анкетування. Виокремлено основні етапи реалізації стратегії туристичного брендингу міста
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3423
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV