Тенденції розвитку ринку послуг в умовах пандемії covid-19
Короткий опис(реферат)
Метою статті є дослідження стану і тенденцій розвитку ринку послуг в період глобальних жорстких карантинних обмежень. У процесі дослідження було визначено, що умови діяльності на ринку послуг є складними і невизначеними для більшості його учасників, разом з цим спостерігається тенденції зміни поведінки споживачів послуг, зростання прибутків компаній, що надають ІТ-, телекомунікаційні й дата-послуги, збільшення попиту на послуги он-лайн освіти, логістики, консалтингу, страхування та охорони здоров’я. Виявлені тенденції розвитку ринку послуг є критично важливими для ефективної роботи кожної компанії з точки зору формування бізнес-стратегії, своєчасного впровадження інноваційних бізнес-моделей