Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorZRYBNIEVA, IRYNA
dc.date.accessioned2022-01-21T22:46:07Z
dc.date.available2022-01-21T22:46:07Z
dc.date.issued2020-12-31
dc.identifier.citationЗрибнєва І.П., Дузяк К.І., Павлюк А.І. Тенденції розвитку ринку послуг в умовах пандемії covid-19. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2020. Pp. 303-306. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya science-and-education-problems-prospects-and-innovations-29-31-dekabrya-2020- goda-kioto-yaponiya-arhiv/.Кіото, Японія. CPN Publishing Group, 2020.uk_UA
dc.identifier.isbn978-4-9783419-5-2
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3452
dc.description.abstractМетою статті є дослідження стану і тенденцій розвитку ринку послуг в період глобальних жорстких карантинних обмежень. У процесі дослідження було визначено, що умови діяльності на ринку послуг є складними і невизначеними для більшості його учасників, разом з цим спостерігається тенденції зміни поведінки споживачів послуг, зростання прибутків компаній, що надають ІТ-, телекомунікаційні й дата-послуги, збільшення попиту на послуги он-лайн освіти, логістики, консалтингу, страхування та охорони здоров’я. Виявлені тенденції розвитку ринку послуг є критично важливими для ефективної роботи кожної компанії з точки зору формування бізнес-стратегії, своєчасного впровадження інноваційних бізнес-моделейuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher4th International scientific and practical conference «Science and education: problems, prospects and innovations»uk_UA
dc.subjectринок послугuk_UA
dc.subjectCovid-19uk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectІТ-послугиuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectкоронавірусuk_UA
dc.titleТенденції розвитку ринку послуг в умовах пандемії covid-19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу