• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ

Thumbnail
View/Open
777-778_Online_Final.pdf (2.739Mb)
Date
2016
Author
Бабух, Ілона
Вардеванян, Вардан
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто суть фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та їх взаємозв'язок. Розглядаються особливості розробки фірмового стилю. Окреслено значення фірмового стилю як головного елементу маркетингових комунікацій банків і важливість використання фірмового стилю у комерціййній діяльності банку.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3464
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV