Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorВардеванян, Вардан
dc.date.accessioned2022-01-22T14:28:11Z
dc.date.available2022-01-22T14:28:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationВардеванян В. А., Бабух І. Б. Фірмовий стиль як основний елемент маркетингових комунікацій у комерційній діяльності. Науковий вісник Чернівецького національного університету : збірник наук. праць. Економіка. Вип. 777-778. Чернівці: ЧНУ, 2016. С. 79-84uk_UA
dc.identifier.issn2519-4372
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3464
dc.description.abstractРозглянуто суть фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та їх взаємозв'язок. Розглядаються особливості розробки фірмового стилю. Окреслено значення фірмового стилю як головного елементу маркетингових комунікацій банків і важливість використання фірмового стилю у комерціййній діяльності банку.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;Вип. 777-778
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectкомерційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.titleФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу