• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Вхід
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка ARCher
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка ARCher
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementation of partnership marketing concept in corss-border cooprration programs of Bukovyna cross-border area

Thumbnail
Переглянути
основна стаття (417.5Kb)
Дата
2017
Автор
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Татарчук, Тетяна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
It considered the composition of scientific theories of territorial marketing, which includes situational and strategic vision. It proposed definition of the partnership territorial marketing concept anddescribed approaches to understanding the structure of the marketing-mix. It argued that establishing of good-neighborly partnership between the border areas must be based on the concept of partnership marketing.It assessed cross-border cooperation as aneffective mechanism for promoting cross-borderregion of Bukovina. The role and purpose of the policy considered to promote the Bukovina to internal and external markets. Described the goal, priorities. Participants project of joint Operational Programme «Romania - Ukraine - Republic of Moldova» European Neighbourhood and Partnership Instrument for 2007-2013. Outlined directions of improve the quality of project proposals in the area of cross-border cooperation through educational technology and the use of tools of territorial affiliate marketing.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3477
Collections
  • Наукові праці

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories 

    Gavrysh, Iryna; Budnikevich, Iryna (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)
    Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ...
  • Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories. 

    Гавриш, Ірина Іванівна; Буднікевич, Ірина Михайлівна (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)
    Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ...
  • Практики застосування новітніх інструментів маркетингу гравцями фешен-індустрії в кризових умовах 

    Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бастраков, Данііл Анатолійович; Budnikevich, Iryna; Bastrakov, Daniil; Подільчук, Олександр Сергійович; Podylchuk, Oleksandr (Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Економіка, 2021)
    Розглянені напрямки зміни фешен-індустрії під впливом пандемії, Акцентовану увагу на втратах «люксового» сегменту фешен-ринку, брендів і ритейлерів мідл-сегменту, на негативних купівельних настроях, на взаємозв’язку туризму ...

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВхідЗареєструватися

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV