• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Вхід
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка ARCher
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка ARCher
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

INTELLECTUAL POTENTIAL IN THE SYSTEM OF MARKETING OF INNOVATIONS

Thumbnail
Переглянути
Тези-доповідь (5.163Mb)
Дата
2018-10-04
Автор
Babukh, Ilona
Zrybnieva, Iryna
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
The company, based on the use of marketing of innovations in the development of an intelligent product, must take into account the complex factors of lateral marketing, which generates creative, non-standard ideas, implements them in unique, non-standard solutions. Human talent is the main strategic resource of lateral marketing, which means that the commercial structure requires the presence of intellectual potential, that is, in the personified marketing service there are a system of knowledge, professional competence, the desire for a new, quick reaction, communicability, ability to quench conflicts, optimism, that is, knowledge management mechanisms, creative thinking of workers. These mechanisms, when implementing innovative strategies in the field of commerce, help to successfully use marketing tools designed for competitive.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3516
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВхідЗареєструватися

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV