Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВардеванян, Вардан Альбертович
dc.contributor.authorVardevanyan, Vardan
dc.contributor.authorVardevanian, Vardan
dc.date.accessioned2022-01-23T17:09:23Z
dc.date.available2022-01-23T17:09:23Z
dc.date.issued2020-05-01
dc.identifier.citationВардеванян В. А. «Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості території. «ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ МІЖНАРОДНИХ, НАЦІОНАЛЬНИХ ТА ЛОКАЛЬНИХ РИНКІВ», = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. 200 с. С. 38-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3521
dc.description.abstractУ розвитку привабливості міст часто застосовують концепцію акупунктури міста Жайме Лернера, яка полягає у точковому розвитку культурних та соціальних ініціатив жителів міста як основи позитивних змін у місті. Територія міста – це багатовимірне середовище, яке містить множину спільних точок дотику між різними аудиторіями, що перебувають чи потрапляють на територію міста. Чим більша така множина спільних точок, тим більш насиченим стає життя міста. Під спільними точками дотику ми розуміємо окреслену у часі подію чи процес, який привертає увагу та спонукає до активної взаємодії різних аудиторій. Виникнення події неможливе без чіткого окреслення території, де вона відбуватиметься – спільної точки дотику. Тому, ключовим питанням в організації привабливої місцевої події є наявність чітко визначеної території таких спільних точок дотику...uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectмаркетинг подійuk_UA
dc.subjectподіяuk_UA
dc.subjectмісцева подіяuk_UA
dc.subjectівент-маркетингuk_UA
dc.subjectакупунктура містаuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.title«Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості територіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу