• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

«Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості території

Thumbnail
View/Open
тези (18.50Kb)
Date
2020-05-01
Author
Вардеванян, Вардан Альбертович
Vardevanyan, Vardan
Vardevanian, Vardan
Metadata
Show full item record
Abstract
У розвитку привабливості міст часто застосовують концепцію акупунктури міста Жайме Лернера, яка полягає у точковому розвитку культурних та соціальних ініціатив жителів міста як основи позитивних змін у місті. Територія міста – це багатовимірне середовище, яке містить множину спільних точок дотику між різними аудиторіями, що перебувають чи потрапляють на територію міста. Чим більша така множина спільних точок, тим більш насиченим стає життя міста. Під спільними точками дотику ми розуміємо окреслену у часі подію чи процес, який привертає увагу та спонукає до активної взаємодії різних аудиторій. Виникнення події неможливе без чіткого окреслення території, де вона відбуватиметься – спільної точки дотику. Тому, ключовим питанням в організації привабливої місцевої події є наявність чітко визначеної території таких спільних точок дотику...
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3521
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV