ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Abstract
Одна з головних умов повноцінного виховання і розвитку особистості молодшого школяра на етапі шкільного навчання є правильно організоване фізичне виховання. В сучасних умовах значно зростає значення раціонально організованої рухової активності дітей молодшого шкільного віку в збереженні і зміцненні їх здоров'я, розвитку рухових здібностей, вихованні фізичних і морально-вольових якість.
В даний час загальновідомо позитивний вплив оптимально організованої рухової діяльності на фізичне і психічне здоров'я дитини. Регіональний організований руховий режим, що задовольняє природну потребу організму дітей в русі і забезпечує активний відпочинок учнів, є найважливішим фактором зміцнення здоров'я. Правильно організована рухова діяльність дітей в умовах школи і сім'ї з використанням різних форм занять фізичними вправами сприяє усуненню навчальної перевантаження, попередження стомлюваності учнів і відновленню їх працездатності.