dc.contributor.author | Берник, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T11:40:20Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T11:40:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3588 | |
dc.description.abstract | Одна з головних умов повноцінного виховання і розвитку особистості молодшого школяра на етапі шкільного навчання є правильно організоване фізичне виховання. В сучасних умовах значно зростає значення раціонально організованої рухової активності дітей молодшого шкільного віку в збереженні і зміцненні їх здоров'я, розвитку рухових здібностей, вихованні фізичних і морально-вольових якість.
В даний час загальновідомо позитивний вплив оптимально організованої рухової діяльності на фізичне і психічне здоров'я дитини. Регіональний організований руховий режим, що задовольняє природну потребу організму дітей в русі і забезпечує активний відпочинок учнів, є найважливішим фактором зміцнення здоров'я. Правильно організована рухова діяльність дітей в умовах школи і сім'ї з використанням різних форм занять фізичними вправами сприяє усуненню навчальної перевантаження, попередження стомлюваності учнів і відновленню їх працездатності. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |