Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБерник, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned2022-02-01T11:40:20Z
dc.date.available2022-02-01T11:40:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3588
dc.description.abstractОдна з головних умов повноцінного виховання і розвитку особистості молодшого школяра на етапі шкільного навчання є правильно організоване фізичне виховання. В сучасних умовах значно зростає значення раціонально організованої рухової активності дітей молодшого шкільного віку в збереженні і зміцненні їх здоров'я, розвитку рухових здібностей, вихованні фізичних і морально-вольових якість. В даний час загальновідомо позитивний вплив оптимально організованої рухової діяльності на фізичне і психічне здоров'я дитини. Регіональний організований руховий режим, що задовольняє природну потребу організму дітей в русі і забезпечує активний відпочинок учнів, є найважливішим фактором зміцнення здоров'я. Правильно організована рухова діяльність дітей в умовах школи і сім'ї з використанням різних форм занять фізичними вправами сприяє усуненню навчальної перевантаження, попередження стомлюваності учнів і відновленню їх працездатності.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу