• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСКУСІЇ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_183.pdf (1.438Mb)
Date
2021
Author
ГУЦУЛ, ЯНА МИХАЙЛІВНА
Metadata
Show full item record
Abstract
В ході реформування початкової школи особливо актуальною є проблема діалогічної взаємодії учасників освітнього процесу, що зумовлює потребу у виявленні, науковій розробці та апробації ефективних способів організації взаємодії вчителя й учнів у навчальновиховному процесі. Останні десятиліття проблема діалогічної взаємодії привертає увагу представників суспільних наук, наук про людину, зокрема психологопедагогічних. З кожним днем накопичується все більше фактів, які підтверджують важливість врахування «діалогічного чинника» як того вузла питань, який не можна обійти, вирішуючи завдання підвищення ефективності виробництва, розвитку науки, культури. Фундаментальна роль спілкування в навчальному процесі відзначалася неодноразово. Мовна діяльність при засвоєнні знань допомагає учневі оцінити себе з точки зору партнерів по спілкуванню, тобто правильності, точності, ясності і зрозумілості мови для оточуючих. Таке «відсторонене» ставлення до своєї мовної дії сприяє і усвідомленню власної думки.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3625
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV