ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Короткий опис(реферат)
Одним із стратегічних завдань розвитку
педагогічної науки, визначених у Національній доктрині розвитку освіти
України у ХХІ столітті та Концепції Національної програми інформатизації є
раціональне використання потужного потенціалу інформаційнокомунікаційних технологій в освіті з метою удосконалення змісту і форм
організації навчання. Для вирішення поставленого завдання необхідним є
пошук педагогічно обґрунтованих підходів до органічного впровадження
інформаційно-комунікаційних засобів у навчальний процес.
Проблемі підвищення ефективності навчального процесу присвячені
ґрунтовні дослідження Ю. Бабанського, І. Баженова, В. Бєзрукової,
М.Бригадир, Н. Брюханової, І. Жаркової, Л. Занкова, І. Лернера, В. Лозової, М
.Махмутова, А. Петровського, І. Підласого, М. Скаткіна, Г. Троцко,
І.Харламова, Л. Хомич, Т. Шамової та ін., одним з результатів яких є
представлення навчального процесу як низки взаємозв’язаних та
взаємодоповнюючих дидактичних ситуацій.