• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_187.pdf (1.545Mb)
Date
2021
Author
КОРОЛЮК, ТЕТЯНА ЯРОСЛАВІВНА
Metadata
Show full item record
Abstract
Одним із стратегічних завдань розвитку педагогічної науки, визначених у Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті та Концепції Національної програми інформатизації є раціональне використання потужного потенціалу інформаційнокомунікаційних технологій в освіті з метою удосконалення змісту і форм організації навчання. Для вирішення поставленого завдання необхідним є пошук педагогічно обґрунтованих підходів до органічного впровадження інформаційно-комунікаційних засобів у навчальний процес. Проблемі підвищення ефективності навчального процесу присвячені ґрунтовні дослідження Ю. Бабанського, І. Баженова, В. Бєзрукової, М.Бригадир, Н. Брюханової, І. Жаркової, Л. Занкова, І. Лернера, В. Лозової, М .Махмутова, А. Петровського, І. Підласого, М. Скаткіна, Г. Троцко, І.Харламова, Л. Хомич, Т. Шамової та ін., одним з результатів яких є представлення навчального процесу як низки взаємозв’язаних та взаємодоповнюючих дидактичних ситуацій.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3629
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV