ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВИБОРУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Abstract
Сучасні соціально-економічні зміни в Україні
вимагають розробки і реалізації нових концепцій навчання та виховання учнів. Це,
в свою чергу, зумовлює необхідність у визначенні нових вимог до підготовки
вчителя.
Сьогодні на якісно новому рівні розглядаються питання підготовки вчителя
нового типу, здатного в процесі навчання розвивати творчий потенціал
особистості дитини, використовуючи при цьому весь арсенал дидактичних
засобів. Тому необхідним у процесі підготовки майбутнього вчителя є формування
варіативного мислення, що виявляється в умінні будувати процес навчання з
урахуванням усіх факторів, що впливають на його хід, та вносити корективи в
наперед запланований навчальний процес.