• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЛЬ МЕТАФОРИ У МОВЛЕННЄВІЙ ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_127.pdf (904.3Kb)
Date
2021
Author
Гречух, Вікторія Романівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Мова - це основна фіксована форма нашого пізнання світу, і вона також є джерелом цього знання. Тісний зв'язок між семантикою слів і когнітивним процесом сприйняття через фіксацію слів відбивається на мисленні елементів об’єктивного світу як сигнал, є результатом пізнавальної діяльності та виробничої діяльності людини. Оскільки мова є засобом подання знань, можна поставити питання про роль метафори у формуванні, поданні та систематизації результатів людської діяльності. Сучасний етап розвитку лінгвістики характеризується зростанням інтересу до метафори у різних областях застосування. Огляд наукових праць, енциклопедій та словникових публікацій з питань метафори підтверджує той факт, що інтерес до метафори не тільки сприяє найрізноманітнішим дослідженням, а й інтеграції різних галузей у цьому напрямку . Професіоналізм учителів можна розглядати з трьох аспектів: здобуття нових знань, розуміння нових матеріалів крізь призму інших концепцій та розкриття сутності матеріалів для реципієнтів навчального процесу. Ці аспекти вимагають від педагогів не тільки володіння науковими знаннями та логічним мисленням, а й метафоризація мовлення і візуальними діями, які розвиваються шляхом порівняння, тобто на основі метафори. На сучасному етапі суспільного розвитку метафори потрібні в мові, повсякденному та науковому мовленні та зокрема в педагогіці. Цим саме зумовлюється актуальність дослідження застосування метафор в педагогічному дискурсі професійного розвитку педагога.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3716
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV