Show simple item record

dc.contributor.authorГречух, Вікторія Романівна
dc.date.accessioned2022-02-04T10:03:03Z
dc.date.available2022-02-04T10:03:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3716
dc.description.abstractМова - це основна фіксована форма нашого пізнання світу, і вона також є джерелом цього знання. Тісний зв'язок між семантикою слів і когнітивним процесом сприйняття через фіксацію слів відбивається на мисленні елементів об’єктивного світу як сигнал, є результатом пізнавальної діяльності та виробничої діяльності людини. Оскільки мова є засобом подання знань, можна поставити питання про роль метафори у формуванні, поданні та систематизації результатів людської діяльності. Сучасний етап розвитку лінгвістики характеризується зростанням інтересу до метафори у різних областях застосування. Огляд наукових праць, енциклопедій та словникових публікацій з питань метафори підтверджує той факт, що інтерес до метафори не тільки сприяє найрізноманітнішим дослідженням, а й інтеграції різних галузей у цьому напрямку . Професіоналізм учителів можна розглядати з трьох аспектів: здобуття нових знань, розуміння нових матеріалів крізь призму інших концепцій та розкриття сутності матеріалів для реципієнтів навчального процесу. Ці аспекти вимагають від педагогів не тільки володіння науковими знаннями та логічним мисленням, а й метафоризація мовлення і візуальними діями, які розвиваються шляхом порівняння, тобто на основі метафори. На сучасному етапі суспільного розвитку метафори потрібні в мові, повсякденному та науковому мовленні та зокрема в педагогіці. Цим саме зумовлюється актуальність дослідження застосування метафор в педагогічному дискурсі професійного розвитку педагога.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРОЛЬ МЕТАФОРИ У МОВЛЕННЄВІЙ ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record