Show simple item record

dc.contributor.authorКрамарюк, Мішель-Руслана Русланівна
dc.date.accessioned2022-02-04T10:35:43Z
dc.date.available2022-02-04T10:35:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3721
dc.description.abstractКатегорія «інклюзивна освіта» нова і не зовсім зрозуміла нашому суспільству. Довгий час в країні вважалося, що діти з фізичними та розумовими вадами повинні вчитися в спеціалізованих навчальних закладах. Для них закрили загальноосвітні школи, і, як наслідок, відсутність досвіду взаємодії з особливою категорією людей призвело до ряду дискримінації в державі. Люди з особливими освітніми потребами, як і раніше сидять вдома в чотирьох стінах і отримують так зване «індивідуальне навчання». Не всі учні знають, як поводитись з конкретним учнем, взаємодіяти з ним і часто виявляють зухвалість, неповага, невігластво, пригнічення і жалість. Така модель взаємодії українців малоефективна, особливо коли мова йде про бажання України приєднатися до Європейського Союзу і стати країною, де кожен повинен мати вільний доступ до освіти і можливість долучитися до життя країни.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОПОВІДАННЯМИ ПРО ІНКЛЮЗИВНІСТЬ (ЗА ЗБІРКОЮ «TERRA ІНКЛЮЗІЯ») В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record