ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ПРИШКІЛЬНИХ ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРАХ
Короткий опис(реферат)
Реформаційні зміни стосовно змісту початкової освіти в Україні, трансформаційна інтеграція вищої національної освіти щодо стандартів освітнього процесу Європи та запровадження компетентнісного підходу створили необхідність якісного оновлення теорії та практики підготовки майбутніх вчителів початкових класів.
Упровадження інноваційного підходу у вищій школі, затвердження професійного стандарту вчителя початкових класів загальної середньої освіти потребує кардинального оновлення методичних і теоретичних засад підготовки майбутніх вчителів початкових класів, що сприяє формуванню здатностей й готовності до виконання специфічних для початкової ланки освіти педагогічних функцій, підвищенню статусу, виявленню лідерського потенціалу, який забезпечить ефективність діяльності майбутнього учителя Нової української школи (НУШ).
Процес освіти майбутніх учителів початкових класів нині передбачає послідовну, системну, фахову підготовку у закладах вищої освіти (ЗВО) на всіх рівнях (початковий, бакалаврський, магістерський), кожен з котрих трактується окремим завершеним циклом, саме тому відповідно всіх рівніввищої освіти необхідно здійснювати підготовку майбутніх учителів до
роботи в пришкільних оздоровчих таборах, адже саме вчитель початкової школи виступає в ролі вожатого після закінчення навчального року в таборі з денним перебуванням.