Особливості дитячого сприймання сімейних взаємостосунків
Abstract
Вирішальну роль у розвитку особистості дитини, відіграють відносини з близькими та дорослими. В даний час проблема дитячо-батьківських відносин як фактора становлення особистості дітей в умовах сім'ї набуває особливої актуальності, оскільки є однією з найважливіших складових збереження здоров'я нації.
Питання сімейного виховання розглядаються соціологами, психологами, психотерапевтами. При цьому зачіпаються різні сфери дитячо-батьківських відносин: особливості виховання дитини та ставлення до неї батьків, характерні особливості особистості дитини як результат сімейних впливів, особливості особистості батьків, характер подружніх відносин.
Особливості взаємовідносин у сім’ї, визначатимуть форми поведінки, які унаслідує дитина, чию поведінку буде відтворювати, і від цього залежатиме або налагоджене і довірливе спілкування, або навпаки проявлятимуться такі
риси поведінки і характеру як: замкненість, тривожність, невпевненість, рівень самооцінки, тощо. Всі ці фактори зумовили вибір нашого дослідження, адже від успіху сімейних взаємовідносин залежить особистісний розвиток дитини.
Вирішальну роль у розвитку особистості дитини, відіграють відносини з близькими та дорослими. В даний час проблема дитячо-батьківських відносин як фактора становлення особистості дітей в умовах сім'ї набуває особливої актуальності, оскільки є однією з найважливіших складових збереження здоров'я нації.
Питання сімейного виховання розглядаються соціологами, психологами, психотерапевтами. При цьому зачіпаються різні сфери дитячо-батьківських відносин: особливості виховання дитини та ставлення до неї батьків, характерні особливості особистості дитини як результат сімейних впливів, особливості особистості батьків, характер подружніх відносин.
Особливості взаємовідносин у сім’ї, визначатимуть форми поведінки, які унаслідує дитина, чию поведінку буде відтворювати, і від цього залежатиме або налагоджене і довірливе спілкування, або навпаки проявлятимуться такі
риси поведінки і характеру як: замкненість, тривожність, невпевненість, рівень самооцінки, тощо. Всі ці фактори зумовили вибір нашого дослідження, адже від успіху сімейних взаємовідносин залежить особистісний розвиток дитини.