Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦіпемука, Діана Віталіївна
dc.date.accessioned2022-02-04T11:52:54Z
dc.date.available2022-02-04T11:52:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3739
dc.description.abstractВідповідно до вимог суспільства, «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті», державних освітніх програм і концепцій, гуманістичного напряму в педагогічних технологіях зростає роль учителя школи, який покликаний допомагати зберігати унікальність і неповторність кожного учня, створювати умови для виявлення й розвитку його потенційних можливостей, утвердження людини як найвищої цінності. Вирішення цих завдань можливе за умов осмислення пріоритетів освіти ХХІ століття, що потребують індивідуалізації процесу навчання, його спрямованості на особистісно орієнтований підхід до кожного школяра, основою якого є така взаємодія учасників навчальної діяльності, коли максимально враховуються індивідуальні можливості кожного учня, визначаються перспективи його розвитку та гармонійного вдосконалення.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ В ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу